Check Available Cheapest Domain Here

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Alluser, Jom Ketahui 3 Benda Betul Untuk Capai Sales Yang Bagus

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Alluser ..


Alluser, ramai dikalangan peniaga dan usahawan terutamanya dropship, ejen dan stokis dia rasa apa yang dia buat tu dah betul. Sedangkan dia tak pergi belajar dan dia tak minta tolong dengan orang yang berpengalaman. Senang cerita ikut kepala sendiri jelah.


Tapi sebenarnya Alluser, itu yang buatkan duit dia melebur tanpa sedar. Tahu-tahu bisnes makin hari makin drop sebab duit dah banyak lebur dengan benda yang dia tak nampak, contoh buat Like Marketing dan Facebook Ads tak ikut flow.


Sebab itu, Alluser perlu tahu apa benda betul yang Alluser kena buat untuk capai sales yang bagus.


Nak ke nak saya share sikit apa benda betul untuk capai sales yang bagus?? Baca sampai habis tau..


 1. Tindakan Yang Betul


Dalam marketing dan sales kalau Alluser salah step ia akan menyebabkan duit Alluser melebur. Sebab itu, Alluser kena ada ilmu dalam bisnes.


Kalau Alluser tak pergi belajar macam mana nak ada ilmu? Anda perlu buat tindakan yang betul belajar dengan guru proven success.



2. Stop Salahkan Orang


Alluser perlu buang sikap menyalahkan orang lain. Sepatutnya bila masalah berlaku Alluser perlu sama-sama fikir untuk selesaikan masalah tu.


Bukan masing-masing menuding jari salahkan orang lain. Last-last tiada solution, kita tak nak keadaan jadi lebih teruk lagi.



3. Jangan Promote


Haa, point terakhir ni kalau Alluser sebagai usahawan suka sangat promote dekat group pelanggan memang takkan datang. Asyik-asyik promote dan spam banyak-banyak ,pelanggan ni tak suka.


Sepatutnya Alluser perlu beri value dengan bantu selesaikan masalah dia. Saya nak tanya ni, betul ke betul anda tak suka kena spam? Kalau Alluser suka, teruskanlah apa yang anda buat tu.



Saya harap Alluser belajar sesuatu . Semoga Alluser berjaya buat ramai pelanggan kenal produk dan meningkatkan sales Alluser.



Jom saya nak ajak anda untuk sertai Sesi Onlinekan Bisnes Anda (OBA) - Cara Ejen Buat Closing Naikkan Sales (Secara PERCUMA) Bersama Cikgu Rashid.

Tarikh : 20 November 2021 (Sabtu)

Masa : 8.30 am-10.30 am

Lokasi : Zoom Webinar

Link : https://momen.tm/obazoom

Ikhlas dari saya & saya sendiri yang menulis emel ni khas untuk anda Alumni Momentum Internet. Jumpa lagi dalam sesi kelas!




Najib Asaddok
Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018



Hubungi team saya jika anda perlu bantuan segera ya


Kami sentiasa bersedia nak bercakap dengan anda & nak jadi sebahagian dari yang menjadi faktor kejayaan kepada bisnes anda

Hubungi Team Momentum

Anda boleh klik butang di bawah untuk bercakap dengan Team Momentum & mereka akan cuba bantu apa yang anda perlukan

Popular