Check Available Cheapest Domain Here

Notis pengisytiharan harta kepada SPRM untuk siasatan terhadap bapa - Mirzan dan Mokhzani

Ahli GISBH mengaku tidak bersalah, mohon ikat jamin ringan kerana baru timang anak ke-10; Peniaga wanita maut dihempap pokok tumbang di pant...

Nak Berjaya Dalam Bisnes? Pastikan Ada 3 ‘Perkara’ Utama Ini Dulu.

image

Salam Bangkit Usahawan!

Anda founder? Usahawan yang dah jalankan bisnes lebih 3 hingga 5 tahun? Atau anda adalah usahawan yang ingin growkan bisnes anda ke tahap yang lebih besar? Persoalan untuk anda, adakah bisnes anda dalam keadaan yang baik? Mampu bertahan untuk melepasi 3 tahun yang pertama?

Kami pasti anda ada sikap atau isu seperti ini dalam bisnes :

  1. Masih di tahap "cuba-cuba" dalam bisnes?
  2. Nak grow bisnes tapi takut-takut?
  3. Nak berjaya tapi tak mahu ikut jejak orang dah berjaya
  4. Nak jadi usahawan yang capai juta-juta tapi tidak mahu dibimbing untuk capai juta-juta.

Jika anda usahawan yang telah berniaga di antara 3 hingga 5 tahun, anda mungkin perlu pastikan bisnes anda ada 3 perkara utama ini dahulu. Perkara yang menjadikan 100 Usahawan Jutawan RichWorks berjaya konsisten dalam industri bisnes mereka masing-masing.

Siapa :

Anda tak akan dapat berkembang lebih jauh jika anda tak ada 'manusia' yang membantu anda dalam bisnes. Siapa yang bersama anda dari awal bisnes hingga sekarang? Berapa ramai yang masih kekal? Ingat, Anda tak akan dapat uruskan bisnes jika semuanya hanya akan diuruskan oleh anda sendiri.

Proses :

Adakah proses dalam setiap operasi bisnes anda adalah yang terbaik? Pernah tak anda cabar proses anda sendiri dan pastikannya berlaku dalam keadaan terbaik? Pernahkah anda buat sedikit kajian dan lihat proses peniaga lain atau pesaing?

Sistem & Teknologi.

Ramai usahawan terlepas pandang tentang ini. Semenjak Pandemik berlaku sistem dan teknologi sentiasa berubah. Ada yang dari bisnes offline kepada online. Perubahan memang tidak mudah tapi jika ianya boleh bantu anda berniaga dengan lebih baik dan membuahkan hasil yang lebih menguntungkan, kenapa tidak?

Amacam? Dapat sesuatu? Nak buka sesebuah perniagaan memang mudah, tapi nak urus bertahun - tahun dan kembangkan bisnes adalah satu proses yang mencabar. Tapi kami percaya jika anda komited nak dibimbing, Insha Allah boleh capai tahap usahawan yang mampu buat juta-juta sepertimana anak didik MenThor, Datuk Wira Dr. Azizan Osman.

Adakah anda yang kami cari The Next Titan RichWorks? Set Reminder anda untuk dapatkan inspirasi kisah jatuh bangun dari 100 Usahawan Jutawan RichWorks dari 20 Industri pada 24 hingga 26 September 2021 ini dalam Virtual Online Titan Summit 2021 10X Bina Bisnes Berjaya. Sanggup dibimbing? Komited sekarang juga? Mulakan tindakan anda.

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan, sila hubungi Pegawai Khidmat Pelanggan kami melalui

image

Terima Kasih.

Salam Kejayaan,
Team RichWorks

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular