Check Available Cheapest Domain Here

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Alluser, Cepat !Tinggal 1 Hari Sahaja Lagi Untuk Dapatkan Tiket RPM Serendah RM 22


Assalamualaikum dan Salam sejahtera..

Alluser sihat?


Dah nak akhir tahun ni, bisnes Alluser okay?


Alluser , saya tahu dalam keadaan sekarang ni ramai yang down, ramai yang dah buntu dan ramai juga yang tercari-cari jalan macam mana nak naikkan sales akhir tahun. Saya faham perasaan ni. Sebab saya pun pernah lalui situasi macam ni dulu.


Tapi kan, saya tak nak Alluser terus down dan terus buntu. Saya nak anda bangun dan buat tindakan untuk bisnes terus survive walau apa pun yang berlaku.


Waktu sekarang, ramai orang berada di platform online. Dan ramai juga peniaga dan usahawan dah berubah kepada online. Tapi Alluser , saya dapati majoritinya susah nak tarik perhatian pelanggan.


Sebab tu saya selalu tekankan tentang copywriting. Sebab copywriting ni laa yang boleh tukar daripada pelanggan cakap "No" kepada "Yes".


Ni saya nak share sikit macam mana copywriting yang boleh menjentik emosi:


1. Masalah

Apa masalah pelanggan yang kita boleh selesaikan? Apa yang produk/servis kita boleh bantu.. Apa kelebihan produk kita.. INGAT! Bukan FAKTA! Bukan segala jenis vitamin yang ada, bukan segala zat-zat dalam produk kita, tapi apa yang pelanggan akan dapat selepas guna produk/ servis kita. Erti kata nama lain, kepuasan pelanggan.


2. Kritikalkan masalah

Bila ada masalah, kita perlu kritikalkan lagi.. Bukan bermakna kritik dan terus kutuk.. Tapi kita risaukan lagi masalah yang dia akan hadapi.. Tunjukkan empathy. Kalau dia tak selesaikan, apa yang akan jadi pada dia?


3. Solution and suggestion

Kita beri solution pada masalah yang customer hadapi. Solution dari segi produk/perkhidmatan yang kita berikan.. Apa kelebihan produk yang kita boleh bantu mengikut umur, mengikut saiz , atau apa-apa sahaja bergantung pada produk/servis yang kita buat.


Dengan cara ni, copywriting Alluser akan lebih berstruktur dan pelanggan akan lebih mudah untuk jatuh hati.. Amacam? Best ker best?


Saya ada student yang ada masalah untuk pikat hati pelanggan. Tapi, bila dia baiki copywriting, makin mudah dan senang untuk dia tarik minat pelanggan. Jualan pun makin meningkat, dan dia dapat capai impian dia untuk bahagiakan orang yang tersayang.


Sebab tu saya nak Alluser upgrade ilmu. Saya dan Team Momentum komited nak bantu.


Saya dah pun melancarkan kelas RPM Edisi Ejen Wanita Demi Impian & Kejayaan.

Tarikh: 18 & 19 Disember 2021 (Sabtu & Ahad)
Masa: 8.30 pagi - 5.30 petang
Lokasi: Online Zoom Webinar

Special nya kali ini anda akan dapat :

1. Extra session RPM (4 Kelas Persediaan)
2. Buku Khas Untuk Ejen Yang Bertuah
3. Kelas Teknikal Cara Dapatkan Pelanggan.


Segera Jadi 2022 Peserta Yang Terawal Mendaftar Dengan Yuran SERENDAH RM22 dan dapatkan BONUS E-Book Onlinekan Bisnes Tanpa Kos Bernilai RM259.


Saya berharap sangat Alluser boleh buat tindakan pantas. Kita dah tak ada masa untuk berlengah-lengah. Harga program bimbingan dan kelas ni pun mungkin akan berubah selepas jam 12 tengahari esok.


Jadi, cepat klik butang di bawah dan segera daftar!





Jika anda tidak boleh klik butang "DAFTAR", sila klik link di bawah:

Klik link --> www.NakTarikPelanggan.com



Jika anda masih belum join Channel Telegram, sila klik butang "Join Telegram" dibawah sekarang untuk dapatkan makluman info terkini:






Terima kasih.

Najib Asaddok
Online Rocket Marketing
ORM Master Trainer
CEO Momentum Internet Sdn Bhd
100 Most Influential Young Entrepreneur 2017
Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018
Momentum Internet Sdn Bhd, No 20A & 22A Tingkat 1 Jalan Rugbi 13/30 Seksyen 13, Tadisma Business Park Shah Alam, Selangor 40100, Malaysia
Anda boleh berhenti melanggan atau menukar butiran hubungan anda pada bila-bila masa.

Popular