Check Available Cheapest Domain Here

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Selamat Hari Malaysia Alluser. Ada Buat Promo Sempena?

Salam Usahawan Malaysia!


Selamat Hari Malaysia saya ucapkan pada anda semua. Semoga cuti semalam anda gunakan sebaiknya untuk melawati lokasi-lokasi menarik bersama keluarga tercinta. Tapi, apa yang saya nak ingatkan adalah, korang ada buat promosi sempena?


Yep...rugi kalau anda berniaga tapi tak buat promosi atau offer ISTIMEWA . Promosi yang sepatutnya anda perlu jadualkan sepanjang tahun.


"Jadual Promosi Macam Mane Tu"


Ok, hari ini saya SHARE kan pada anda macam mana nak buat promosi dan jadualkan sebab benda ni penting untuk anda tarik ramai pelanggan dapatkan produk anda. Ok, ni tips macam mana nak buat PROMOSI SEMPENA.


Tengok Calendar SETAHUN
Ya. Tengok kalendar setahun dan kenal pasti perayaan, sambutan istimewa dan cuti. Kenal pasti dan bersiap sedia kempen marketing anda untuk jalankan promosi


Promo "IRRESISTIBLE"
Fikirkan satu promo yang bila orang nampak memang tak boleh nak tolak. Tetapkan apa-apa promo terus. Contoh, Buy 1 Free , 50% Diskaun, atau Free postage pon boleh dijadikan sebagai promo.


Tempoh masa TERHAD
Biasanya promosi sempena ni adalah terhad hanya untuk beberapa hari. Mungkin boleh 3 hingga 7 hari. Anda pilih. Perlu tetapkan masa ni dan inform pada semua sebab ini adalah urgency supaya diorang dapatkan dengan segera.


Ok..itu jelah tips untuk Hari Malaysia ni dan saya nak berikan kepada anda sesuatu sempena Hari Malaysia ni. Saya nak berikan anda buku 4 Turbo Copywriting.

Rebut peluang ni cepat! Sebab sebenarnya hari terakhir adalah semalam tapi saya extend kepada anda semua supaya anda berpeluang untuk naikkan sales dengan copywriting.

Klik jer butang 4 turbo copywriting dibawah.




Atau dapatkan bantuan daripada team momentum dengan klik link dibawah.

--> Team Momentum


Terima kasih
Najib Asaddok
Online Rocket Marketing
ORM Master Trainer
CEO Momentum Internet Sdn Bhd
100 Most Influential Young Entrepreneur 2017
Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018
Momentum Internet Sdn Bhd, No 20A & 22A Tingkat 1 Jalan Rugbi 13/30 Seksyen 13, Tadisma Business Park Shah Alam, Selangor 40100, Malaysia
Anda boleh berhenti melanggan atau menukar butiran hubungan anda pada bila-bila masa.

Popular