Check Available Cheapest Domain Here

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Apakah ‘Game’ Sebenar Anda Dalam Bisnes?

image

Salam Bangkit Usahawan!

Percaya atau tidak, 9/10 rezeki datangnya dari perniagaan, tapi kenapa kebanyakkan usahawan tidak ambil peluang jana pendapatan lipat kali ganda dalam bisnes? Tidak tahu 'game' anda dalam bisnes.

  • Masih di tahap "cuba-cuba" dalam bisnes?
  • Nak grow bisnes tapi takut-takut?
  • Nak berjaya tapi tak mahu ikut jejak orang dah berjaya
  • Nak jadi usahawan yang capai juta-juta tapi tidak mahu dibimbing untuk capai juta-juta.

Kami percaya ramai orang yang berniaga even dari kosong, jika komited nak dibimbing Insha Allah boleh capai tahap usahawan yang mampu buat juta-juta sepertimana anak didik MenThor, Datuk Wira Dr Azizan Osman.

Tapi masalahnya apa? Ramai tidak mahu ambil peluang. Tidak mampu nak belajar tapi mereka mampu rugi dalam bisnes bertahun-tahun

Sampai bila nak hidup dan bisnes pada tahap kewangan yang sama? Kami percaya anda mempunyai keinginan yang kuat untuk grow dan berjaya dalam bisnes.

Hidup ini satu perjuangan'! Orang lain di luar sana mungkin fikir bagaimana untuk hidup 'seperti biasa' sama seperti hari-hari lain, tapi kami di RichWorks mengajak ramai orang di luar sana untuk berjuang mendapatkan hidup yang jauh lebih baik.

Kami mahu anda yang serius ingin dibimbing untuk jadi The Next Titan RichWorks. Ini peluang untuk anda belajar dari pengalaman jatuh bangun 100 Usahawan Jutawan RichWorks dari pelbagai industri dalam Virtual Online Titan Summit 2021 10X Bina Bisnes Berjaya pada 24 - 26 SEPTEMBER 2021 ini.

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan, sila hubungi Pegawai Khidmat Pelanggan kami melalui

image

Terima Kasih.

Salam Kejayaan,
Team RichWorks

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular