Check Available Cheapest Domain Here

How to Get Easy Google Analytics Reports in WordPress

free WordPress plugins  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ...

Nak Dapatkan Team Power? Ikuti 5 Teknik Dapatkan Pekerja Mahir Ini

Artikel terbaru mengenai cara untuk nak mendapatkan team yang power dan soal membeli jiwa pelanggan. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat pagi dan salam hari Jumaat. Moga kita semua terus dikurniakan kesihatan yang baik, dipermudahkan urusan di samping memperbanyakan selawat dan sedekah pada penghulu segala hari ini.

Seperti anda ketahui, RichWell merupakan pertubuhan kebajikan di bawah RichWorks yang mensasarkan bantuan kemanusiaan, kebajikan dan kemasyarakatan sejak 2008 lagi.

Misi sebelum ini terus dijalankan bagi membantu lebih ramai keluarga yang memerlukan di luar sana menerusi kotak makanan keperluan makanan asas hasil sumbangan orang ramai khususnya bangsa usahawan ketika pandemik ini.

Sekiranya anda ingin menyumbang, bolehlah klik di pautan ini, richworks.com/RichWellBantu. Semoga sedikit sebanyak sumbangan anda semua akan dapat meringankan bebanan atau masalah dihadapi ketika pandemik ini.

RichWorks Business Review pagi ini juga berkongsikan artikel terbaru mengenai cara untuk anda nak mencari pekerja mahir yang dapat menjadikan team anda lebih power.

Sebagai usahawan, anda tak boleh berseorangan kerana untuk grow memerlukan team yang power dan bersama dalam visi dan misi bisnes anda.

Selain itu, kami juga bawakan artikel mengenai beberapa cadangan bagaimana anda boleh membeli jiwa pelanggan. Jangan terlepas ya, semoga bermanfaat.

image

Nak Dapatkan Team Power? Ikuti 5 Teknik Dapatkan Pekerja Mahir Ini

98% usahawan ada masalah nak dapatkan pekerja mahir! Kenapa ye? Kan ramai je orang yang tak bekerja di luar sana?

Betul, masalahnya bukan pada pekerja tapi pada usahawan itu sendiri. Usahawan selalunya nak pekerja yang masuk-masuk pejabat sahaja dah mahir semua perkara. Bagi satu line arahan, dah boleh buat semua kerja…mana boleh macam tu. Nak dapatkan pekerja mahir ada proses-prosesnya.

image

Beli Jiwa Pelanggan Anda. 6 Cadangan Boleh Anda Lakukan

Apa hadiah percuma yang anda selalu dapat bila beli sesuatu produk? Anda nak pelanggan sentiasa terkenangkan kedai anda. Apa kata anda berikan mereka hadiah percuma yang orang lain tak buat atau jarang buat. Dengan hadiah ni, mereka pasti akan selalu teringatkan anda.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular