Check Available Cheapest Domain Here

FREE AI training for marketers…

Hi Alluser, Do you know ...

Alluser Tahu Kenapa Peniaga Capai Sales RM10,000? Sebab Dia Datang Kelas RPM 2 Hari 😎




Assalammualaikum & Salam Sejahtera Alluser


Kenapa orang lain boleh buat sales RM10,000 senang-senang jer berbanding kita yang berniaga ada yang bertahun-tahun, tapi struggle nak dapat sales lebih RM10,000..



Satu reason paling ketara yang ramai orang sebenarnya tak perasan adalah dia sendiri tak ada ILMU.. Orang yang tahu buat sales sekadar beratus-ratus, tak mampu buat sales puluhan ribu sebab tak tahu.



Orang yang buat sales puluhan ribu, takkan mampu buat sales ratusan ribu sebab dia tak ada ILMU..





Pn. Normalati berniaga macam-macam sebelum. Semua tak menjadi. Nak tarik pelanggan & sales pun payah.. Lepas hadir RPM, bisnes produk kesihatan bawah jenama Padanic.



Alhamdulillah, dalam masa sebulan dua, dah pecah sales RM10,000 pertama. Dalam masa 5 bulan, dah berjaya dapat RM22,000 sales sebulan.






Bah Bul Jallal Bin Yusup terpaksa ambil alih bisnes ayahnya, iaitu kedai basikal 'Jass Cycle' disebabkan sakit dan terpaksa cari RM30,000 untuk cover kos operasi..



Dalam keadaan tak tahu apa-apa pasal bisnes, beliau join kelas RPM. Selepas beberapa bulan, sales Bah Bul dah capai RM13,000 dan terkini, sales sebulan Bah Bul dah pun jejak RM60,000 sebulan dan mampu bayar kos operasi ayahnya.





Saya nak tanya, adakah anda nak jadi seperti mereka yang bila join kelas yang boleh ajar anda buat sales dengan lebih berkesan?



Kalau tak ada pelanggan, macam mana nak ada sales. Kalau tak ada sales, macam mana bisnes nak maju. Kalau bisnes tak maju macam mana anda nak bantu diri dan keluarga untuk capai impian?



Ni masa nya untuk anda kuasai dan kukuhkan bisnes online betul betul. Stop untuk buang duit dan buang masa.



Saya ada sesuatu yang istimewa saya nak bagi untuk anda semua. Benda ni penting untuk bisnes anda. Jadi yang terawal untuk rebut peluang pada 28 September 2021 dari saya dan Team Momentum dalam Sesi Zoom Pelancaran Roket Pemasaran Momentum (RPM) Gandakan Jualan Online & Capai RM10,000 Pertama di:

--> https://momen.tm/momentumextreme



Boleh ke boleh?




Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

facebook
twitter
instagram
youtube

Popular