Check Available Cheapest Domain Here

Alluser, last chance, get your free AI training…

Hey Alluser, I wanted to...

Ini 3 'Tindakan' Penting Usahawan Berjaya Dalam Bisnes

image

Salam Bangkit Usahawan!

Memulakan perniagaan pasti ada pelbagai cabaran seperti kebanyakan usahawan di luar sana, cabaran dalam perniagaan tidak pernah lari. Begitu juga dengan anak didik MenThor, Datuk Wira dari circle Mentorship Titanium.

Mereka juga melalui pelbagai cabaran dalam hidup serta bisnes mereka. Ya! Mungkin bila kita melihat mereka berjaya kini mereka tersenyum lebar namun sedarkah anda di sebalik senyuman yang mereka lemparkan itu, dahulunya mereka pernah hidup merana.

Perubahan demi perubahan berjaya mereka tempuh dan setiap kejayaan yang mereka kecapi adalah hasil dari tindakan mereka yang konsisten dan beterusan untuk dapatkan nilai ilmu dan value dalam bisnes.

Cuba pejam mata dan fikirkan sebentar… Kenapa ada orang boleh berjaya dan buat duit ketika pandemik tapi bukan anda? Apa yang membezakan anda dengan mereka?

Mereka yang berjaya adalah mereka yang :

  1. Mempunyai impian dan keinginan yang sangat sangat tinggi untuk berjaya dalam perniagaan dan kewangan
  2. Mereka ada "hunger" atau dahaga yang amat sangat untuk nak capai sukses
  3. Mereka sanggup dan komited untuk belajar dibimbing serta buat apa sahaja yang diperlukan untuk capai impian mereka!

Bagaimana dengan anda? Apa yang anda NAK ubah dalam hidup anda? Adakah anda ingin duduk di tahap kehidupan yang sama dan pendapatan yang sama?

Sertai lebih 100 Usahawan Jutawan RichWorks yang lahir pada waktu PKP untuk berkongsi bagaimana mereka bina bisnes di saat pandemik dalam Virtual Online Titan Summit 2021 - 10X Bina Bisnes Berjaya pada 24 - 26 SEPTEMBER 2021 ini.

Ini peluang untuk anda jadikan kisah kejayaan mereka yang berjaya ini sebagai aspirasi dan inspirasi anda untuk berjaya dalam bisnes. Mulakan tindakan anda sekarang. Adakah anda The Next Titan RichWorks yang kami cari?

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan, sila hubungi Pegawai Khidmat Pelanggan kami melalui

image

Terima Kasih.

Salam Kejayaan,
Team RichWorks

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular