Check Available Cheapest Domain Here

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Alluser, Pn Mel Ni Dulu Pun Sales Stuck Tak Sampai 10 Ribu

Salam Hormat Alluser,



Terima kasih tau sanggup luangkan masa baca emel ni. Sebab apa saya cakap macam tu? Ramai peniaga ni dah lah hidup susah, sales tak banyak tapi masih sombong tak nak belajar.



Saya expect sebagai peniaga, kita kena sentiasa kena bersedia untuk belajar walau apa jua situasi. 


Sebab sedetik rasa ego, rasa kita dah tahu banyak perkara, kesan dia adalah pada bisnes kita. Kita minta dijauhkan sifat sombong dengan ilmu, InsyaAllah.
Pernah dengar kisah Puan Carmelita sebelum ni? Pn. Carmelita ni owner kepada jenama Carmelita, sebuah jenama dalam bidang fashion. 


Dia pun sebelum ni ada masalah STUCK dalam bisnes dia, sales krikk krikk. Tiap-tiap bulan hanya mampu capai bawah RM10,000 sebulan. Susah sangat nak dapat jualan yang tinggi, dah buat macam-macam & rasa nak GIVE UP pun ada!


Dia tak pasti macam mana lagi nak naikkan sales dia, dia nak berjaya tapi tak tahu siapa boleh GUIDE dia.


Dia fikir boleh selesaikan sendiri masalah sales STUCK, tapi masalah makin berlarutan ditambah harapan dia untuk buktikan pada ibu bapa dia boleh berjaya sangat tinggi. Stress beb!


Kalau dia tak teruskan bisnes, apakata orang sekeliling dia. Malu lah kalau dah bisnes, gagal dan semua orang akan mula mengata


Kalau teruskan juga, masalahnya sales banyak tu jugak. Tiada peningkatan. Yang bertambah 'pening' kepala.


Dah lah bisnes nak kena tinggalkan suami dan anak-anak kat rumah tapi tetap tiada duit dan tak ada masa.


Pn Mel terfikir kalau dia tak buat sesuatu hari ni, sampai bila pun hidup dia tak berubah. Sebab tu Pn Mel mula mencari jalan dan akhirnya dia ambil keputusan untuk hadir ke program saya.
Dari situ dia nampak, dalam pemasaran kena sentiasa ada ILMU dan GURU untuk beri bimbingan. Dia buat keputusan betul untuk menyertai bimbingan melalui Kelas RPM dan kelas-kelas lain yang dibimbing oleh ORM Najib Asaddok

Yang best sales dia mula meningkat naik sehingga RM40,000 sebulan.



Tik tok tik tok… masa berjalan tau! Kos bisnes dan kos hidup main meningkat.


Kadang-kadang kita GAGAL bukan kerana kita tiada potensi berjaya, tapi disebabkan kita sendiri yang tak BERANI untuk buat TINDAKAN yang mampu buatkan kita berjaya.


Saya dah permudahkan cara untuk anda boleh upgrade bisnes anda yang dari biasa-biasa, menjadi seperti hari ni. Siapa sangka, bisnes sales bawah RM10 ribu sebulan mampu buat hingga ratus-ratus ribu sebulan.


Semuanya kena ada usaha, ILMU yang betul, TINDAKAN yang TEPAT & GURU yang boleh nasihatkan anda berdasarkan result dan pengalaman yang luas.


Apa target korang bulan ini? Reply emel ini dan share dengan saya tau…



Next saya nak share bagaimana nak yakin pelanggan anda beli dengan anda. Nak ke nak? Sabar, tunggu next email ini.. :)




Najib Asaddok
Online Rocket Marketing
ORM Master Trainer
CEO Momentum Internet Sdn Bhd
100 Most Influential Young Entrepreneur 2017
Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Momentum Internet Sdn Bhd, No 20A & 22A Tingkat 1 Jalan Rugbi 13/30 Seksyen 13, Tadisma Business Park Shah Alam, Selangor 40100, Malaysia
Anda boleh berhenti melanggan atau menukar butiran hubungan anda pada bila-bila masa.

Popular