Check Available Cheapest Domain Here

Sultan Selangor titah percepat proses tindakan terhadap GISB

Para SUKMA: "Adik mahu mak hidup senang" - Firdaus Fariduddin; Bekas isteri, adik tiri mengaku tidak bersalah bunuh pemandu e-Hail...

E-Book PERCUMA Sempena Ulang Tahun Ke-47 Datuk Wira Dr. Azizan Osman

image

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Satu wajah, satu nama yang takkan pudar dari ingatan setiap orang, Datuk Wira Dr. Azizan Osman yang merupakan pengasas RichWorks International selama 13 tahun ini. Kejayaan demi kejayaan berjaya beliau galas untuk menjadikan inspirasi dan aspirasi bagi individu dan usahawan yang ingin berjaya dalam bisnes & kehidupan.

Sempena Ulang Tahun ke-47 Datuk Wira Dr. Azizan Osman, kami di RichWorks bersama-sama MenThor, Datuk Wira ingin berikan anda HADIAH ISTIMEWA iaitu E-Book PERCUMA : '100 Usahawan Jutawan - Satu Misi Bantu The Nation' buat anda yang komited bersama-sama kami selama ini.

7 Sebab kenapa anda perlu memiliki buku ini?

  1. Buku ini adalah pengalaman sebenar usahawan dari 20 industri berbeza seperti pertanian, makanan, fesyen, kecantikan, pembinaan, perkilangan dan banyak lagi.
  2. Ianya juga mengandungi pelbagai tips bagaimana usahawan ini bangkit sepanjang pandemik.
  3. Kandungan formula lengkap kejayaan bina bisnes dari zero hingga mencapai jualan jutaan ringgit.
  4. Kandungan yang memudahkan anda belajar dari pengalaman sebenar jatuh bangun usahawan berjaya.
  5. Peluang untuk anda belajar dari contoh usahawan dan kisah yang positif. Lebih banyak anda belajar dari contoh positif ini, lebih tinggi keyakinan untuk anda berjaya.
  6. Yang paling penting! 100 usahawan ini adalah hasil bimbingan secara dekat dan rapi oleh MenThor Datuk Wira Dr Azizan Osman sendiri dan ianya adalah Proven Results RichWorks dalam membimbing usahawan Malaysia!
  7. Harga sebenar buku ini adalah RM47.00 tetapi ia dihadiahkan Percuma sempena ulang tahun Datuk Wira Dr Azizan Osman ke-47 dalam Satu Misi Bantu The Nation

Bagaimana untuk anda dapatkan ebook ini?

Cara untuk dapatkan buku ini 100% percuma adalah anda perlu mendaftar ke program Wanita Bangkit Berniaga pada 26 – 28 November 2021 ini. Anda boleh dapatkan buku ini dalam bentuk digital ebook atau buku fizikal (hard copy).

Ebook akan diberikan pada 14 November 2021 ini dan dihantar secara email untuk anda yang dah berjaya mendaftar ke Program Wanita Bangkit Berniaga. Klik link di bawah untuk proses yang selanjutnya. Hanya 47,000 buku untuk dihadiahkan, jadi kami berharap anda bertindak pantas sekarang!

*NOTA PENTING: Sila maklum untuk buku fizikal (hard copy) anda hanya perlu bayar caj penghantaran & pembungkusan sebanyak RM15 bagi Semenanjung Malaysia manakala RM 20 bagi Sabah dan Sarawak. Untuk luar negara, harga pos bergantung pada lokasi anda.

Sekiranya Tuan & Puan mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi Pegawai Khidmat Pelanggan kami melalui

image

Terima Kasih.

Salam Kejayaan,
Team RichWorks

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular