Check Available Cheapest Domain Here

Want more email subscribers? Do this (it works)

Nick increase conversions 1000% with this strategy  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ...

Alluser, Sakit Kan Hati Bila Flyers Yang Kita Buat Cantik-Cantik Tu Kena Buang Macam Tu Jer? Jom Baca Kisah Ni.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Alluser .


Alluser, walaupun pada awalnya dia bekerja sebagai guru, Auzani akui dia berhenti kerja untuk cari pendapatan lebih untuk keluarga.



Md Noor Auzani yang berasal dari Tanah Merah, Kelantan membuka perniagaan Pusat Perubatan Alternatif / Kesihatan. Dia ingin membantu pesakit yang ada masalah gastrik.


Alluser cuba bayangkan. Dengan modal yang ada hasil gadai emas isteri, dia mulakan perniagaan.


Dulu dia akui susah sangat nak dapatkan pelanggan. Hanya mampu menunggu pelanggan yang datang ke kedai. Dah cuba buat macam-macam tapi tak pernah jadi. Cuba untuk edar flyers tapi tak berkesan langsung. Paling sedih bila flyers dibuang macam tu jer.


Bila ditanya apa pengalaman yang tak boleh dilupakan masa awal-awal bisnes dulu, dia pernah rasa menyesal berhenti jadi cikgu sebab bisnes yang sedia ada tak menjadi.



Sales tiada peningkatan dan kereta hampir kena tarik sebab tak mampu untuk bayar. Sampai lah suatu hari dia ternampak satu video yang Najib Asaddok ajar di Facebook. Selepas tengok video tu, dia rasa tercabar dan terbakar. Hal ni menyebabkan dia start follow saya untuk belajar bisnes online.


Bila dah follow saya, Auzani rasa nak hantuk kepala kat dinding sebab banyak benda yang dia tak tahu rupanya selama ni sekadar buat bisnes tanpa ilmu.



Selepas mula semula dan ubah guna apa yang dia belajar, peningkatan sales mula ketara bila Auzani buat tindakan. Sales mula naik ke RM2000, RM5000 dan seterusnya sangat teruja bila cecah RM29,000.


Dia mula tahu pentingnya tarik pelanggan yang betul, pentingnya ada branding yang bagus dan cara yang efektif nak onlinekan bisnes.


Kalau dia tak buat tindakan, dia tak nampak sinar dan hala tuju bisnes ni. Alluser , saya nak ajak korang dapatkan ilmu PERCUMA tapi sangat bermakna dalam bisnes.



Jom saya nak ajak Alluser untuk sertai Sesi Onlinekan Bisnes Anda (OBA) - Cara-Cara Edit Gambar Tarik Perhatian Pelanggan 2.0 (Secara PERCUMA) Bersama Cikgu Naz.

Tarikh : 13 November 2021 (Sabtu)

Masa : 8.30 am - 10.30 am

Lokasi : Zoom Webinar

Link : https://momen.tm/obazoom



Ikhlas dari saya & saya sendiri yang menulis emel ni khas untuk anda Alumni Momentum Internet. Jumpa lagi dalam sesi kelas!




Najib Asaddok
Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018



Hubungi team saya jika anda perlu bantuan segera ya


Kami sentiasa bersedia nak bercakap dengan anda & nak jadi sebahagian dari yang menjadi faktor kejayaan kepada bisnes anda

Hubungi Team Momentum

Anda boleh klik butang di bawah untuk bercakap dengan Team Momentum & mereka akan cuba bantu apa yang anda perlukan

Popular