Check Available Cheapest Domain Here

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Susah Nak Kekalkan Pelanggan? 8 Cara Buat Pelanggan Jatuh Cinta Bisnes Anda

Artikel terbaru mengenai cara untuk buat pelanggan jatuh cinta dan perbezaan orang kaya dan miskin boleh anda belajar. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat pagi dan Selamat Menyambut Hari Malaysia. Moga kita semua sebagai keluarga Malaysia dapat bersama bersatu dan bangkit dalam krisis pandemik waktu ini.

RichWorks Business Review nak berkongsikan artikel terbaru mengenai cara untuk anda buat pelanggan jatuh cinta dengan bisnes anda.

Sebagai usahawan, kita tidak mahu hanya fokus mencari pelanggan baru sedangkan sudah ada pelanggan sedia ada untuk dijaga agar terus kekal sebagai pelanggan setia.

Selain itu, kami juga bawakan artikel mengenai perbezaan orang kaya dan miskin mengikut penulis buku Rich Habit yang boleh kita sama-sama pelajari. Semoga bermanfaat.

image

Perbezaan Orang Kaya Dan Miskin? Apa Anda Boleh Belajar

Apakah yang dilakukan orang kaya setiap hari berbanding orang lain setiap hari? Mengikut penulis buku Rich Habits dan beberapa buku best-selling, Tom Corley dalam laman web RichHabits.net ada mengariskan beberapa perbezaan sikap atau tabiat oranjg kaya dan miskin yang mana boleh anda belajar sesuatu daripadanya.

image

Susah Nak Kekalkan Pelanggan? 8 Cara Buat Pelanggan Jatuh Cinta Bisnes Anda

"Kenapa awak selalu pergi kedai mamak tu" "Sebab saya 'tehtarik' dengan servisnya.." "Aku memang pelanggan tetap kedai ni, dah 5 tahun aku beli kat sini je.."' "Aku setia dengan dia je, yang lain tak kena dengan hati aku.." Seronokkan ada pelanggan yang macam ni.

Setia bersama anda. Walaupun ada pesaing baru muncul, mereka tetap nak pilih anda juga. Mereka ini kita panggil 'raving fan' atau 'repeat customer'. Ada juga yang panggil pelanggan setia. Cuba anda fikir, anda sendiri pernah tak membeli sesuatu dari satu tempat saja?

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular