Check Available Cheapest Domain Here

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Siapa Di Sekeliling Anda? Ketahui 3 Jenis Orang Perlu Ada Untuk Berjaya

Artikel terbaru mengenai orang di sekeliling anda yang penting dan 7 tips untuk menjalankan bisnes secara sampingan. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat pagi. RichWorks Business Review hari ini akan berkongsikan artikel terbaru mengenai orang di sekeliling anda.

Pentingnya anda berada di sekeliling orang yang betul agar dapat bantu satu sama lain mencapai impian dan kemajuan yang diinginkan dalam hidup ini. Terdapat 3 jenis orang yang perlu ada dalam circle anda itu.

Selain itu, kami juga bawakan artikel mengenai beberapa tips bagi mereka yang menjalankan bisnes secara sampingan atau part time. Semoga bermanfaat.

image

Siapa Di Sekeliling Anda? 3 Jenis Orang Perlu Ada Untuk Berjaya

Kita semua pasti mahu kejayaan sama ada di dunia mahupun akhirat kelak. Kita nak gembira dan menjadi orang yang penting dalam bidang masing-masing.

Apakah kunci untuk mendapatkan kejayaan? Rasanya pasti anda biasa dengar bahawa kunci-kunci kejayaan seperti konsisten, perancangan, kerja keras dan lain-lain.

image

Boleh Ke Bisnes Secara Sampingan Ini? 7 Tips Bisnes Sambil Kerja

"Syoknya bisnes sampingan (part time), gaji dapat, untung bisnes pun dapat."

Dalam keadaan krisis pandemik dengan ekonomi yang tak menentu ini, ramai orang yang nak berbisnes sambil bekerja. Lebih-lebih lagi kalau kita berada di pejabat atau kilang atau kawasan kerja yang ramai orang yang, semua pun kita akan lihat sebagai prospek perniagaan kita. Macam lubuk bisnes pulak jadinya.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular