Check Available Cheapest Domain Here

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Nak Pitch Bisnes Anda? Ikuti 5 Tips Pitch Buat Usahawan

Artikel terbaru mengenai tips untuk pitch bisnes anda dan soal inovatif yang penting bagi sesebuah bisnes. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat pagi. RichWorks Business Review hari ini nak berkongsikan artikel terbaru mengenai tips untuk anda pitch idea atau bisnes anda.

Khususnya buat founder atau pemilik bisnes, anda kenalah tahu bagaimana nak pitch bisnes yang nak dijalankan ataupun sudah dijalankan kepada orang lain terutama pelabur nanti.

Selain itu, kami juga bawakan artikel mengenai soal inovatif yang perlu ada pada setiap usahawan yang serius nak bawakan bisnes mereka ke tahap seterusnya. Semoga bermanfaat.

image

Nak Pitch Bisnes Anda? 5 Tips Pitch Buat Usahawan

Bagi usahawan terutamanya startup berkaitan inovasi dan teknologi, mereka tidak akan lari daripada pitch atau membentangkan bisnes mereka kepada orang lain.

Pitch kepada Venture Capital (VC) atau dikenali sebagai syarikat modal teroka, dalam bilik lembaga pengarah untuk meyakinkan projek anda dan memujuk pasangan agar tak meninggalkan anda bagi mengejar impian melalui bisnes.

image

Inovatif Dalam Bisnes. 3 Manfaat Buat Usahawan

"Packaging yang ni lagi cantik dari yang dulu la" Ni la orang cakap inovatif. Beri kelainan pada produk yang sedia ada. Contohnya, awak tu berniaga produk makanan yang dalam bentuk packaging.

Dulu packaging produk awak tak berapa nak cantik, info bisnes pun tak berapa nak lengkap lagi. Jadi, dah tahun 2021 ni, awak ubah la packaging produk tu dengan innovate logo ke, bagi sinar yang baru sikit. Tak pun, innovate rekaan packaging tu biar ada perubahan.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular