Check Available Cheapest Domain Here

Notis pengisytiharan harta kepada SPRM untuk siasatan terhadap bapa - Mirzan dan Mokhzani

Ahli GISBH mengaku tidak bersalah, mohon ikat jamin ringan kerana baru timang anak ke-10; Peniaga wanita maut dihempap pokok tumbang di pant...

Murid Darjah 4 Berjaya Catat Jualan RM5,000 Sebulan. Apa Dilakukan Marsya Bambam?

Artikel terbaru mengenai kisah bisnes Marsya Bambam yang baru berusia 10 tahun dan soal 6P yang perlu usahawan jaga. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat pagi dan selamat hujung minggu. Jom luangkan masa anda untuk baca artikel terbaru ini mengenai kisah bagaimana Marsya Bambam yang berusia 10 tahun mulakan bisnesnya.

Moga kisah adik ini dapat berikan anda inspirasi untuk melakukan lebih baik dalam bisnes masing-masing.

Sementara itu, kami juga bawakan artikel mengenai 6P yang perlu semua usahawan jaga dalam membina bisnes yang berjaya, insyaAllah. Semoga bermanfaat.

image

Murid Darjah 4 Berjaya Catat Jualan RM5,000 Sebulan

Siapa sangka, kanak-kanak berusia 10 tahun ini dapat memulakan perniagaan malah mencatatkan jualan melebihi RM5,000 pada bulan pertama pada Julai lalu. Itulah kisah Zara Marsya Adriana Saiful Lizan atau dikenali Marsya Bambam di Facebook yang merupakan murid darjah 4 di Sekolah Kebangsaan Sungai Isap Murni, Kuantan, Pahang.

image

Nak Jadi Usahawan Berjaya? Jaga 6P Ini

"Ala, dia tu saja je nak buat havoc, buat perangai, nak publisiti murahan.."

Jaga 6P ini. Sesetengah peniaga sebelum ini ada menunjukkan beberapa perangai yang tak bagus di depan pelanggan. Di era media sosial dan dunia tanpa sempadan ni, adalah satu kesilapan besar bila seseorang peniaga menunjuk perangai kerana ianya akan mudah tersebar.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular