Check Available Cheapest Domain Here

AI training for marketers…

Alluser, want to be more val...

Kurang Pelanggan Setia Dalam Bisnes? Elak 7 Kesilapan Biasa Dilakukan Ini

Artikel terbaru mengenai soal kesilapan membuatkan hilang pelanggan setia anda dan cara menangani kegagalan. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat pagi. RichWorks Business Review hari ini nak berkongsikan artikel mengenai soal gagal dan apakah yang boleh kita lakukan ketika berdepan keadaan ini.

Adakah kita hendak berterusan menyalahkan takdir dan orang lain? Ataupun kita ambil langkah sekarang untuk menyelesaikannya masalah berkenaan. Kegagalan bukannya satu penamat sebaliknya permulaan untuk memulakan dengan lebih baik lagi.

Dalam pada itu, kami juga bawakan tentang soal pelanggan setia. Dalam bisnes, betapa pentingnya anda mempunyai pelanggan setia. Bukan mudah untuk mendapatkan pelanggan setia namun tidaklah mustahil. Semoga bermanfaat.

image

Terasa Berat, Bila Berdepan Gagal. Apa Boleh Anda Lakukan?

Gagal atau kegagalan yang dialami boleh mempengaruhi keadaan kita. Terasa berat di dada, kesedihan dan kekecewaan bila sesuatu usaha dilakukan tidak berjaya. Gagal ini datang dalam bentuk yang kecil dan besar di mana terdapat pengajaran di dalamnya. Apakah yang membuatkan anda gagal sebenarnya?

Mungkin banyak faktor yang menyumbang kepada kegagalan ini. Berikut kami kongsikan kemungkinan kegagalan yang biasa berlaku

image

Kurang Pelanggan Setia Dalam Bisnes? Elak 7 Kesilapan Biasa Dilakukan Ini

Kak Chah (bukan nama sebenar) seorang peniaga nasi lemak. Gerai nasi lemak yang dah dibuka semenjak setahun lalu dah makin berkembang. Tapi Kak Chah hairan, tiba-tiba ada ramai pelanggannya yang dah tak datang kembali ke kedainya. "Kena Bomoh agaknya kedai aku 'ni?" Kak Chah mula berteka-teki.

Bawak-bawak mengucap ye Kak Chah. Anda semua pun sama. Jangan mudah sangat nak fikir bukan-bukan. Kami nak kongsikan dengan anda kesilapan yang peniaga lakukan, yang mungkin juga anda lakukan sehingga menyebabkan pelanggan dah tak datang lagi ke kedai anda.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular