Check Available Cheapest Domain Here

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Alluser, Saya Betul Betul Serius Nak Bantu

Salam Hormat Alluser, 



Alluser dah download Ebook Strategi Capai RM10,000 Pertama Guna FB? 

Jika belum, boleh klik link ini

 —> http://www.naktarikpelanggan.com/w3lc0m3/



Bagi anda yang dah download tu, macamana? Power ke power?


Alhamdulillah, saya dah terima banyak feedback, banyak bisnes dah ada peningkatan, ada yang menghampiri RM10,000.. Ada juga dah pun melepasi RM10,000 tak sampai sebulan.


Alhamdulillah, tahniah.. ILMU & TINDAKAN akan menentukan tahap pendapatan anda.. Caranya dah ada, anda cuma kena follow jer step by step..


Boleh ke boleh? 


Ok, sebelum tu saya nak ucap salam perkenalan dari saya Najib Asaddok. 



Saya adalah CEO kepada Momentum Internet Sdn Bhd yang saya asaskan sejak tahun 2014. 



Pengalaman saya dalam bidang jualan dan pemasaran bermula sejak tahun 2004, sejak zaman saya belajar Universiti Teknologi Malaysia.


16 tahun pengalaman yang saya peroleh menyebabkan saya betul-betul faham dan tahu selok belok perniagaan, jualan dan pemasaran.


Sejak penubuhan Momentum Internet Sdn Bhd, saya bersama Team Momentum Internet berjaya bantu lebih 50,000 usahawan Malaysia onlinekan bisnes mereka agar lebih mudah tarik pelanggan dan capai income jualan yang mereka impikan.



Banyak bisnes dari pelbagai industri yang saya bantu kembangkan dari biasa-biasa sehingga menjadi salah satu bisnes yang dikenali ramai orang.



Ada perkembangan mereka dari 'zero' sehingga mampu melepasi jualan bisnes mereka RM10,000 pertama. Ada juga yang saya berjaya bantu hingga mereka capai jualan RM1juta pertama mereka.



Sepanjang saya mula terlibat dengan dunia perniagaan dan online marketing, saya selalu terfikir apakah teknik atau formula paling berkesan untuk mudah nak dapatkan sales atau pelanggan secara online.



Macam-macam perkara yang saya buat. Ada yang menjadi, tapi sekejap lepas tu, langsung tak boleh pakai. Ada yang terus tak jadi apa-apa.



Jadi, dah terlalu banyak kos melebur akibat salah teknik, banyak masa terbazir sedangkan kita berbisnes ni terpaksa kejar masa, terpaksa kejar sales untuk sara hidup & keperluan keluarga.



Dah banyak perkara saya dah buat, Alhamdulillah, akhirnya saya dapat kenal pasti kaedah ataupun cara yang berkesan untuk memudahkan usahawan-usahawan untuk onlinekan bisnes mereka dengan cara yang betul, tepat dan banyak berikan result.



Buktinya, sekarang ini semakin ramai anak-anak murid saya yang komited telah mendapatkan result yang mereka inginkan.



Paling penting, bisnes mereka:



Bisnes dari offline tukar kepada digital online.
Marketing yang mereka buat berkesan dan tak melebur.
Semakin ramai pelanggan tertarik dengan social media mereka Pelanggan bertambah, sales semakin banyak
Brand bisnes mereka makin kukuh dalam pasaran



Alluser, semua ini saya dah rangkumkan secara terperinci tapi amat mudah untuk anda nak faham dan tahu apa yang anda perlu buat lepas ini.




Nak onlinekan bisnes anda tak susah, tapi dengan syarat wajib tahu cara & formula yang betul & tepat sesuai dengan teknologi hari ini.





Dalam masa sama, saya nak ajak anda untuk bersedia pada 28 & 29  November 2020 ini untuk  Kelas Roket Pemasaran Momentum (RPM) Tarik Pelanggan Edisi Nak Capai RM10,000 Pertama.


Ok ke ok? Sebab Kelas RPM kali ini adalah yang terakhir untuk penutup tahun 2020 dan sangat penting untuk anda sebab hanya berbaki beberapa bulan jer nak mengakhiri tahun 2020.


Jadi apa anda nak buat berbaki tahun 2020? Apa anda nak buat untuk tahun 2021? 


Semua ni saya akan share dengan anda, supaya bisnes anda terus meroket.. Tak perlu tangguh lagi. Bisnes anda perlu selamat sebab isu Covid-19, kondisi politik kita yang tak habis-habis..


Semua ini sangat ganggu bisnes anda sekiranya bisnes anda sendiri tak kuat dan cara anda buat marketing masih biasa-biasa.


InsyaAllah, misi saya dan Momentum Internet memang nak bantu anda yang berniaga agar anda boleh naikkan bisnes anda supaya anda boleh gembirakan orang yang anda sayang.



Jangan lupa juga, bila bisnes anda dah ada kelebihan, tunaikan tanggungjawab sebagai Muslim, bayar zakat, sedekah, bantu bina masjid / surau dan tolong masyarakat sekeliling



Dapat sesuatu dari perkongsian kali ini? 


Ready ya untuk Kelas RPM Nak Tarik Pelanggan Edisi Capai RM10,000 Pertama..


Najib Asaddok
Online Rocket Marketing
ORM Master Trainer
CEO Momentum Internet Sdn Bhd
100 Most Influential Young Entrepreneur 2017
Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018
Momentum Internet Sdn Bhd, No 20A & 22A Tingkat 1 Jalan Rugbi 13/30 Seksyen 13, Tadisma Business Park Shah Alam, Selangor 40100, Malaysia
Anda boleh berhenti melanggan atau menukar butiran hubungan anda pada bila-bila masa.

Popular