Check Available Cheapest Domain Here

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Ada Apa Ekonomi Digital? 4 Peluang Buat Anda

Artikel terbaru mengenai kepentingan ekonomi digital dan bisnes circle buat bisnes anda. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat pagi dan berhujung minggu. RichWorks Business Review nak berkongsikan artikel terbaru mengenai soal ekonomi digital yang penting kepada perniagaan khususnya bangsa usahawan.

Sebenarnya banyak peluang yang ada dalam ekonomi digital ini yang membantu bisnes untuk bukan saja bertahan malah melonjak ke peringkat lebih tinggi lagi. Anda tak boleh ketinggalan dalam perkara ini.

Selain itu, kami juga bawakan artikel mengenai bisnes circle perlu usahawan ada. Semoga bermanfaat.

image

Ada Apa Ekonomi Digital? 4 Peluang Buat Anda

Ekonomi digital Malaysia semakin menjadi tumpuan, didorong oleh akses kepada telefon pintar dan kesalinghubungan internet. Sebelum itu, kita kena ketahui apakah itu ekonomi digital? Ekonomi digital didefinisikan sebagai aktiviti ekonomi dan sosial yang melibatkan pengeluaran dan penggunaan teknologi digital oleh individu, perniagaan dan kerajaan.

image

Kenapa Perlu Bisnes Circle? Ketahui 4 Manfaatnya

"As your life change, so will your circle" Bila anda join Program Richworks, anda mesti kenal dengan ramai peniaga lain yang berniaga pelbagai jenis produk dan servis. Tak kisahlahmsama ada mereka ada bisnes sendiri atau bermula dengan bisnes peniaga lain. Mesti banyak perkongsian cerita, teknik dan tips yang anda perolehi dari mereka. Tahu tak apa kelebihan bila anda join program-program sebegini?

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular