Check Available Cheapest Domain Here

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

35,000 Keputusan Sehari Dibuat Orang Dewasa. Ikuti 3 Tips Elakkan Anda Burnout

Artikel terbaru mengenai soal keputusan yang dibuat setiap hari dan billboard yang digunakan dalam sesebuah bisnes. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat pagi dan jom mulakan minggu baru anda dengan bersemangat. RichWorks Business Review pagi ini berkongsikan artikel terbaru mengenai membuat keputusan.

Mungkin tanpa kita sedari, dalam sehari purata bagi orang dewasa membuat keputusan adalah lebih 35,000 kali. Apatah lagi bagi founder mahupun usahawan yang perlu membuat keputusan baru mengikut keadaan semasa.

Malah mungkin tanpa sedar keputusan dibuat itu sepatutnya tak dilakukan atau membuatkan anda 'kepenatan'. Jangan terlepas untuk ketahui lebih lanjut.

Selain itu, kami juga bawakan artikel mengenai penggunaan billboard dalam sesebuah bisnes. Semoga bermanfaat.

image

35,000 Keputusan Sehari Dibuat Orang Dewasa. Tips Elakkan Anda Burnout

Menurut kajian, dianggarkan purata seorang lelaki dewasa membuat keputusan adalah lebih 35,000 kali dalam sehari. Jika dianggarkan kebanyakan orang tidur sekitar 7 hari sehari, maka lebih kurang 2,000 keputusan sejak atau 1 keputusan setiap 2 saat dilakukan orang dewasa.

image

Ada Apa Dengan BillBoard? 3 Kelebihannya Untuk Anda

"Eh, tadi dah ada billboard tu, ni pun ada lagi" Selalu kan anda jumpa, kat tepi-tepi highway, jalan-jalan besar dan dekat pusat bandar pelbagai jenis reka bentuk billboard ni. Ada yang biasa-biasa je dan ada yang digital. Bila digital, dah macam slide show mereka buat, siap boleh gerak-gerak lagi.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular